Hizmetlerimiz

TURQUALITY

TURQUALITY®, ülkemizin rekabet avantajını elinde bulundurduÄŸu ve markalaÅŸma potansiyeli olan ürün gruplarına sahip firmalarımızın, üretimlerinden pazarlamalarına, satışlarından satış sonrası hizmetlerine kadar bütün süreçleri kapsayacak ÅŸekilde yönetsel bilgi birikimi, kurumsallaÅŸma ve geliÅŸimlerini saÄŸlayarak uluslararası pazarlarda kendi markalarıyla global bir oyuncu olabilmeleri ve söz konusu markalar aracılığıyla olumlu Türk malı imajının oluÅŸturulması ve yerleÅŸtirilmesi amacıyla oluÅŸturulmuÅŸ devlet destekli ilk ve tek markalaÅŸma programıdır.

Dünyada devlet destekli ilk ve tek markalaÅŸma programı olan TURQUALITY®’nin tüketicilerin gözünde bir marka referansı, Türk markaları açısından ise bir geliÅŸim katalizörü olabilmesi amaçlanıyor.

23 Kasım 2004 tarihinde ilk kez yürürlüÄŸe giren TURQUALITY® programı, küresel pazarlardaki deÄŸiÅŸimler ve program paydaÅŸlarının talepleri de dikkate alınarak, stratejik bir geliÅŸim ve deÄŸiÅŸim sürecinden geçerek bugün bulunduÄŸu noktaya ulaÅŸtı. TURQUALITY® bugün; firmaları kurumsal, finansal ve operasyonel anlamda destekleyen bir markalaÅŸma destek platformu olarak konumlandırılıyor.

TURQUALITY®’nin Misyonu

  • Küresel Türk markalarından yurtiçinde lokomotif oluÅŸturmak,
  • Åžirketlerin marka gücü ve kurumsal altyapısını güçlendirmek,
  • Yurtiçinde marka bilinci ve farkındalığı yaratmak,

TURQUALITY®’nin Hedefleri

  • Marka potansiyeli olan firmalara global bir marka olma yolunda finansal kaynak saÄŸlamak,
  • Global Türk markaları yaratabilmek için firmaların ve markalarının geliÅŸimlerine yönelik strateji, operasyon, organizasyon ve teknoloji danışmanlığı çalışmaları ile destek olmak,
  • Program kapsamında bulunan firmaların yönetim birimlerine yönelik eÄŸitim desteÄŸi vermek,
  • Yurtdışında olumlu Türk malı imajının oluÅŸturulması ve tutundurulması için iletiÅŸim ve tanıtım faaliyetlerinde bulunmak,
  • Türk firmalarının marka bilincini artırmak,
  • Türk firmalarının pazar bilgisi dâhilinde aksiyon alabilmeleri için istihbarat desteÄŸi saÄŸlamak,
  • SeçilmiÅŸ Türk markaları için bir inkübatör ve katalizör olmak,

Mevzuat için Tıklayınız…

TURQUALITY® Destekleri

Gerekli dokümanları saÄŸlayarak baÅŸvuran, TURQUALITY® Programı yönetim danışmanlığı firması tarafından ön deÄŸerlendirmesi yapılan ve Ekonomi Bakanlığınca TURQUALITY® Destekleri alması kararlaÅŸtırılan firmaların, ilgili markalarına iliÅŸkin aÅŸağıdaki harcamaları desteklenir.


Marka Destekleri

TURQUALITY® Programı ile aynı ÅŸekilde baÅŸvuru yapan firmalar yapılan deÄŸerlendirme ardından Marka Destek Programına dâhil edilebilir. Söz konusu firmaların ilgili markalarına iliÅŸkin aÅŸağıdaki harcamaları desteklenir.

Markalaşma Gelişim Yol Haritası,

TURQUALITY® Programı kapsamına alınan firmalara saÄŸlanan en önemli imkânlardan biri MarkalaÅŸma GeliÅŸim Yol Haritası Çalışmasıdır. Bu çalışma çerçevesinde firmaların MarkalaÅŸma Yol Haritası oluÅŸturmasına ve bu haritanın hayata geçirilmesine destek saÄŸlanmaktadır. 14 Aralık 2012 tarih ve 28497 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüÄŸe giren 2006/4 sayılı Türk Ürünlerinin Yurtdışında MarkalaÅŸması, Türk Malı Ä°majının YerleÅŸtirilmesi ve TURQUALITY®’nin Desteklenmesi Hakkında TebliÄŸ’de DeÄŸiÅŸiklik Yapılmasına Ä°liÅŸkin TebliÄŸ” çerçevesinde, TURQUALITY® Programına baÅŸvuran firmalara ön inceleme yapma ve TURQUALITY® Programı ile Marka Programına dâhil olan firmalar için MarkalaÅŸma GeliÅŸim Yol Haritası oluÅŸturulmasına iliÅŸkin danışmanlık hizmeti verme konusunda, 5 firma TURQUALITY® Programı Yönetim Danışmanı olarak yetkilendirilmiÅŸtir.

Bu baÄŸlamda, TURQUALITY®/Marka Programı’na dâhil olan firmalar, dünyanın önde gelen danışmanlık ÅŸirketlerinden Deloitte, Ernst and Young, McKinsey, PricewaterhouseCoopers, Boston Consulting Group ve KPMG’ den hizmet alabilmektedir.

Firmalar MarkalaÅŸma GeliÅŸim Yol haritası çalışmasının yapılmasını teminen ön inceleme çalışmasını yapan firma hariç yukarıda zikredilen diÄŸer 4 firmayla birlikte çalışmalarını yapar. MarkalaÅŸma GeliÅŸim Yol Haritası oluÅŸturulmasına iliÅŸkin danışmanlık giderleri %75 oranında ve 200.000 ABD Dolarına kadar 2006/4 sayılı TebliÄŸ kapsamında desteklenmektedir.

Yönetim danışmanlığı firması iÅŸbirliÄŸiyle yapılan çalışma neticesinde; firmanın mevcut durumunun detaylı analizi yapılmakta ve küresel piyasada kendi sektöründeki en iyi firmalarla karşılaÅŸtırılarak, “iyileÅŸtirme projeleri” belirlenmektedir. Her marka için ayrı ayrı oluÅŸturulan MarkalaÅŸma GeliÅŸim Yol Haritası ile bu iyileÅŸtirme projeleri destek dönemi içinde gerçekleÅŸtirilecek ÅŸekilde programlanmaktadır. Dolayısıyla markalaÅŸma stratejisi oluÅŸturulması noktasında firmaya müdahale etmeyip, firmanın konusunda uzman profesyonellerle birlikte kendi markasına özgü stratejisini yaratması imkânı saÄŸlanmaktadır.

Yönetici GeliÅŸtirme Programı

Türk markalarının uluslararası rekabetle baÅŸa çıkabilmesinin ve daha yetkin bir aktör haline gelebilmesinin önemli gerekliliklerinden biri de insan kaynağı alt yapısının oluÅŸturulmasıdır. Rekabetin çıtasının her geçen gün yükseldiÄŸi ve ülkelerarası sınırların önemini gittikçe kaybettiÄŸi günümüz pazarlarında, firmaların rekabetçiliÄŸini artırmak için eÄŸitim imkânları da saÄŸlanıyor. Bu amaçla Koç ve Sabancı Üniversiteleri bünyesinde gerçekleÅŸtirilen ve firmaların ihtiyaçları gözetilerek “Yönetici Yüksek Lisansı (Executive MBA)” formatında oluÅŸturulan Yönetici GeliÅŸtirme Programı ile TURQUALITY® kapsamındaki firmaların orta ve üst düzey yöneticilerinin küresel baÅŸarı için gerekli vizyon ve yetkinliklere ulaÅŸma konusunda desteklenmesi amaçlanmaktadır. Bugüne kadar toplam 635 yöneticinin eÄŸitimi tamamlanmıştır.

TURQUALITY® Yönetici GeliÅŸtirme Programı, her dönemi 6 saatlik oturumlardan oluÅŸan 54 günlük süreçte tamamlanıyor. EÄŸitim, üniversitelerin kendi bünyelerinde tahsis edeceÄŸi 30 kiÅŸilik özel sınıflarda Cuma ve Cumartesi günleri saat 9:30-17:30 saatleri arasında gerçekleÅŸtiriliyor. EÄŸitim programının içeriÄŸi Türkçe olup devamlılığın esas olduÄŸu programın sonunda üniversiteler tarafından katılımcılara eÄŸitim kapsam ve niteliÄŸini belirten bir sertifika veriliyor.

Yönetici GeliÅŸtirme Programı ile destek kapsamındaki firmaların orta ve üst düzey yöneticileri arasında ortak bir yönetim lisanının oluÅŸturulması, firmalara saÄŸlanacak destek hizmetlerinde projeleri hayata geçirecek takımların kurulmasına katkı saÄŸlanması ve TURQUALITY® marka destek platformu için ihtiyaç duyulan sinerjinin yaratılması hedefleniyor.

Önümüzdeki dönemde, Koç ve Sabancı Üniversiteleri ile saÄŸlanan baÅŸarıyı yakalayabilecek kapasiteye sahip diÄŸer üniversitelerle de söz konusu programı yürütmeye yönelik çalışmalarımız sürmektedir.

TURQUALITY® Yönetici GeliÅŸtirme Programı ana konuları aÅŸağıda listelenmiÅŸtir:

  • Oryantasyon & Vaka Çalışmasına GiriÅŸ
  • Temel MS Office Uygulamaları
  • Yeni Rekabet Ortamları ve Ufuk Turu
  • Mikro Ekonomi
  • Makro Ekonomi
  • Yönetim ve Organizasyon Tasarımı
  • Organizasyonlarda Davranış ve Ä°K Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi ve Teknolojileri
  • Yöneticiler Ä°çin Veriye Dayalı Karar Verme
  • Rekabet Gücü Analizi ve Strateji
  • Stratejik Pazarlama
  • Satış Yönetimi
  • Operasyon ve Süreç Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Finansal Muhasebe
  • Yönetim/Maliyet Muhasebesi
  • Proje Yönetimi ve Planlaması
  • Finansal Yönetim
  • Perakendecilik Yönetimi
  • Stratejik Planlama
  • Pazar AraÅŸtırmaları
  • Marka Yönetimi
  • Yeni Ürün GeliÅŸtirme
  • Uluslararası Pazarlama
  • BütünleÅŸik Pazarlama Ä°letiÅŸimi
  • Satın Alma Yönetimi & Müzakere Becerileri
  • DeÄŸiÅŸim Yönetimi
  • Vaka Çalışması Sunumları

TURQUALITY® Destek Programı kapsamına alınan firmaların destek kapsamına alındıkları tarihten sonra uluslararası pazarlarda rekabet avantajını arttırıcı alanlarda yapacakları ve satın alacakları giderleri , %50 oranında yıllık en fazla 600.000 USD olacak ÅŸekilde desteklenmektedir.
Konuyla ilgili daha detaylı bilgi için: Uygulama Usül ve Esasları 20. maddesi.
Uygulama Usul ve Esasları hakkında bilgi almak için tıklayınız.

BaÅŸvuru

Müracaat eden markanın Türkiye’de tescilinin yapılmış olması, yurtdışında da ibraz edeceÄŸi Ä°ÅŸ Planında belirtilecek hedef pazarlarının en az birinde tescil edilmiÅŸ olması gerekmektedir.

Nasıl Başvurulur?

BaÅŸvuru Öncesi
Ön KoÅŸul:
Müracaat eden markanın Türkiye’de tescilinin yapılmış olması, yurtdışında da ibraz edeceÄŸi Ä°ÅŸ Planında belirtilecek hedef pazarlarının en az birinde tescil edilmiÅŸ olması gerekmektedir.


Firma Ön Ä°nceleme Çalışması ve Kapsama Alınma
BaÅŸvurusunda eksik bulunmayan ÅŸirketler için, bir sonraki aÅŸama ön deÄŸerlendirme sürecidir. Bu süreçte, Ekonomi Bakanlığınca görevlendirilen TURQUALITY® Programı Yönetim Danışmanlığı Firmasının gerçekleÅŸtireceÄŸi Ön Ä°nceleme Çalışması için gerekli ücretin görevlendirilen danışmanlık firmasına ÅŸirket tarafından ödenmesi gerekmektedir. Ön Ä°nceleme Çalışması kapsamında, görevlendirilen TURQUALITY®Programı Yönetim Danışmanlığı Firması tarafından öncelikle baÅŸvuran ÅŸirketten inceleme alanlarına iliÅŸkin detaylı bilgi/belge talep edilir ve bu bilgi/belgeler incelendikten sonra ÅŸirketin tesislerinde 2 günlük bir yerinde inceleme çalışması yapılır. Yerinde inceleme çalışmasına Ekonomi Bakanlığı yetkilileri veya TÄ°M – TURQUALITY® Sekretaryası da katılım saÄŸlayabilir. Ön Ä°nceleme Çalışmasında ÅŸirket aÅŸağıdaki alanlarda incelenmektedir. Firma Ön Ä°nceleme Çalışması, Deloitte, Ernst and Young, McKinsey, PricewaterhouseCoopers, Boston Consulting Group ve KPMG Danışmanlıklardan biri ile TURQUALITY® Sekretaryası’ nın beraber yürüttüÄŸü, baÅŸvuru yapan firmada gerçekleÅŸtirilen 2 günlük bir çalışma olup, firma aÅŸağıdaki alanlarda incelenmektedir:

  1. Stratejik Planlama ve Kurumsal Performans Yönetimi

Firmaların oluÅŸturdukları vizyon ve misyon doÄŸrultusunda stratejik hedeflerini belirleyebilmeleri için pazar, rekabet, müÅŸteri, kanal, ürün analizi gibi çalışmalar yapmaları gerekmektedir. Bu kapsamda firmaların oluÅŸturacakları uzun vadeli stratejik planlar, buna baÄŸlı olarak geliÅŸtirilecek iÅŸ planlarıyla desteklenmeli ve bütçe ile entegre edilmelidir. Stratejik planlama çerçevesinde yapılan tüm aktivitelerin belirli dönemlerde ölçülerek kurum performansının yönetilmesi önem taşımaktadır.

  1. Marka Yönetimi

Firmaların markaları için uzun vadeli marka stratejilerini belirlemeleri, markalarını hedefledikleri pazarlarda doÄŸru konumlandırmaları, belirledikleri stratejiler doÄŸrultusunda marka planlarını geliÅŸtirmeleri ve plan dahilinde uygulamaya geçirmeleri gerekmektedir. Firmaların marka stratejilerini geliÅŸtirebilmeleri ve marka hedeflerini belirleyebilmeleri için vizyonu geniÅŸ bir yönetime ve marka konusunda uzman bir kadroya sahip olmaları, marka konumlamasının geçerliliÄŸini hedeflenen pazarlarda düzenli olarak takip etmeleri ve elde edilen sonuçları hedeflerle karşılaÅŸtırarak aksiyonlar almaları markanın etkin yönetilmesi için önem taşımaktadır.

  1. Marka Performansı

Firma markasının aktif olarak pazarlandığı yurt dışı pazarlar, markanın bu pazarlarda elde ettiÄŸi pazar payları, markanın geçmiÅŸ 10 yıllık süre içinde yurt içinde ve yurt dışında göstermiÅŸ olduÄŸu performans, markanın hedeflenen pazarlarda konumlandırılması, markanın yüksek coÄŸrafi yaygınlık düzeyine sahip olması markalaÅŸma sürecinde önem taşımaktadır. Marka performansının yanı sıra, markanın ilgili Firma tarafından sahiplenilmesi, Firmanın üst düzey yönetiminin vizyonu ve giriÅŸimciliÄŸi markanın global pazarlara taşınabilmesi ve baÅŸarılı olabilmesi için esastır.

  1. Tedarik Zinciri Yönetimi

Firmaların global platformda rekabet edebilmeleri için pazara doÄŸru ürünü, doÄŸru zamanda, iyi kalitede, doÄŸru fiyatta saÄŸlamaları gerekmektedir. Tüm bunların gerçekleÅŸmesi için müÅŸteri talebinden satın almaya, üretimden dağıtıma kadar uzanan zincirin, malzeme ve bilgi akışının ve kaynaklarının etkin bir ÅŸekilde planlanması ve yönetilmesi gerekmektedir. Firmaların operasyonel mükemmelliÄŸi hedeflemeleri ve bu hedef doÄŸrultusunda operasyonlarını sürekli iyileÅŸtirmeleri, pazar taleplerini esnek bir yapıda ve istenen zamanda karşılayabilmeleri, maliyetleri kontrol edebilmeleri, verimliliÄŸi artırıcı inisiyatifler almaları global anlamda markalaÅŸma sürecinde firmalara destek olacak ve markalaÅŸma sürecini tetikleyecek önemli etkenlerdendir.

  1. Pazarlama, MüÅŸteri ve Ticaret Yönetimi

Firmaların uzun vadeli stratejik planlarında belirlemiÅŸ oldukları stratejik hedeflere ulaÅŸmak için yerine getirmeleri gereken pazarlama faaliyetlerinin uygulanması ve etkin yönetilmesi gerekmektedir. Bu kapsamda firmaların pazardaki güçlü ve zayıf yönlerini araÅŸtırmak, hedeflenen pazarların dinamiklerini analiz etmek ve anlamak, müÅŸterileri tanımak ve onların yaÅŸam tarzlarını anlamak, rakipleri takip etmek, gibi çalışmalarda bulunmak pazarlama faaliyetlerinin etkin bir ÅŸekilde yürütülmesi için önem taşımaktadır. Pazarlama faaliyetleri marka stratejisi ve konumlandırılması ile paralel olarak yürütülmeli, yerel farklılıklar analiz edilerek etkili bir pazarlama zekâsı ile hedef-odaklı faaliyetler geliÅŸtirilmelidir. Global büyüme sürecinde, pazarlama ile birlikte satış etkinliÄŸinin de hedeflenen pazarlarda artırılması, satış gücünün kuvvetlendirilmesi ve satış organizasyonunun etkin bir biçimde yapılandırılması ve yönetilmesi gerekmektedir.

  1. Ürün Tasarım/AraÅŸtırma ve GeliÅŸtirme

Global arenada rekabet edebilmek için firmaların ürün stratejisi geliÅŸtirmesi, birimler arasında iÅŸbirliÄŸi ve koordinasyon saÄŸlaması, teknolojiyi etkin olarak kullanılması gerekmektedir. Firmaların ürün tasarım/araÅŸtırma ve geliÅŸtirme faaliyetlerine gereken kaynağı ayırmaları ve bu konuda yatırım yapmaları, inovasyona yönelik ürünler geliÅŸtirmeleri, geliÅŸtirdiÄŸi ürünler ile ürününü diÄŸer ürünlerden farklılaÅŸtırabilmesi markalaÅŸma sürecinde etkili olan en önemli unsurlardan biridir.

  1. Finansal Performans

Firmaların markalarını global arenaya taşıyabilmeleri, geleceÄŸe dönük yatırımlarını gerçekleÅŸtirebilmeleri, markalarını uluslararası pazarda konumlandırabilmeleri, marka, pazarlama ve tanıtım faaliyetleri gerçekleÅŸtirebilmeleri, operasyonlarını sürdürebilmeleri için finansal performanslarının güçlü olması gerekmektedir. Bu kapsamda firmaların aktiflerini ve borçlarını etkin bir ÅŸekilde yönetmeleri ve kaynak planlaması yapmaları beklenmektedir.

  1. Ä°nsan Kaynakları Yönetimi

Firmaların belirledikleri stratejileri ve süreçleri doÄŸrultusunda, operasyonlarını destekleyecek organizasyonu oluÅŸturması, sahip olduÄŸu insan kaynağını etkin bir ÅŸekilde yönetmesi, elde tutması, çalışanların performansını ve verimliliÄŸini artıracak aksiyonlar alması ve mevcut insan kaynağını yetiÅŸtirmesi sürdürülebilir büyüme açısından büyük önem taşımaktadır.

  1. Kurumsal Yönetim

Kurumsal Yönetim firma yönetiminde, pay ve menfaat sahipleri ile iliÅŸkilerde, ÅŸeffaflık ve sorumluluk yaklaşımıyla firma faaliyetlerinde etkinlik ve verimlilik, yasal düzenlemelere uygunluk, pay ve menfaat sahiplerinin hak ve çıkarlarının korunması için güvence saÄŸlayarak firmanın sürekliliÄŸini hedeflemektedir. Firmalarda strateji ve operasyonları destekleyecek gerekli mekanizmaların iÅŸletilmesi, firmaların profesyonel ve kurumsal bir yapıda yönetilmesi, organizasyon yapısının iÅŸlevselliÄŸi, politika, süreç ve prosedürlerinin dokümante edilerek iletiÅŸimin etkin akışının saÄŸlanması global platformda çalışabilmek ve rekabet edebilmek için önem taşımaktadır.

  1. Bilgi Sistemleri Yönetimi

Firmaların stratejileri doÄŸrultusunda belirledikleri süreçleri destekleyecek, operasyonların daha verimli ve etkin olarak yönetilmesini ve kontrol edilmesini saÄŸlayacak bilgi sistemleri altyapısının oluÅŸturulması kısa ve uzun vadede büyümenin önemli tetikleyicilerindendir. Firmanın her bölümde gösterdiÄŸi performans, aynı alanda dünyadaki en iyi uygulamalarla kıyaslanmakta (Benchmark) ve dolayısıyla firmanın dünya ölçeÄŸinde nerede durduÄŸu tespit edilmektedir. Bu çalışma sonucunda belirli bir noktanın üzerinde olduÄŸu belirlenen firmalar TURQUALITY® Programı kapsamına alınmaktadır.

Kapsama Alınma

Ön DeÄŸerlendirme Çalışması sonrası, uygun bulunan firmalara, Marka programına mı TURQUALITY® Programına mı kabul edildiÄŸine dair bildirim yapılır.

http://326.jetsitem.net/UploadFiles/326.jetsitem.net/Turquality-14.png

Turquality ve Yönetim Danışmanlığı Sürecinde Neyi Nasıl Yapıyoruz?

  1. Biz önce ÅŸirketin tüm süreçlerini analiz ediyoruz.
  2. Her birimle ve birim çalışanları ile tek tek ilgilenip, bire bir çalışmalar yapıyoruz.
  3. Süreçlerle ilgili dokümanları (Prosedür, talimat, süreç ÅŸemaları, raporlar, tutanaklar, kayıtlar, vb. dokümanlar) birlikte hazırlıyoruz.
  4. Analiz sonuç raporu oluÅŸturuyor, tespitler, öneriler ve aksiyon planları ile birlikte yönetime sunuyoruz.
  5. Bu rapor doÄŸrultusunda yönetimle birlikte, yol haritasını belirliyoruz.
  6. Ä°çeride iyi bir proje ekibi oluÅŸturuyoruz, Proje baÅŸkanı, Proje BaÅŸkan Yardımcısı ve Proje Asistanı atıyoruz.
  7. Projede görev alacak tüm ekibin görev tanımlarını ve sorumluluklarını oluÅŸturuyoruz.
  8. Proje planı ve çalışma takvimini oluÅŸturuyoruz.
  9. Tüm beyaz yaka ekibin katıldığı Kick Off toplantısı yapıyor, ,projeyi detaylı bir ÅŸekilde anlatıyoruz. (Toplantıların, eÄŸitimlerin nasıl yapılacağı, dokümanların nasıl hazırlanacağı, nelere dikkat edileceÄŸi, KPI’ların nasıl oluÅŸturulacağı ve hangi kriterlerin göz önünde bulundurulacağı vb.)
  10. Server üzerinde Proje Ana klasörü ve ilgili ana baÅŸlık altında alt klasörleri oluÅŸturuyor ve yetkilendirme yapıyoruz.
  11. OluÅŸturduÄŸumuz bu Proje klasörüne Know-How yüklüyoruz.
  12. Her hafta ekiplerle birlikte bir araya gelip, masa başı Work-Shop’ larla birlikte proje çalışmalarını yürütüyoruz.
  13. Work-Shop’ larda ekiplere, ciddi eÄŸitimler veriyor, kendi süreçleri ile ilgili iÅŸi nasıl daha iyi yapacaklarını, hataları nasıl tespit edeceklerini, nasıl çözüm üreteceklerini, stratejileri nasıl oluÅŸturacaklarını, aksiyonları nasıl alacaklarını, hedefleri nasıl ve ne oranda koyacaklarını, nasıl takip edeceklerini, performanslarını nasıl ölçeceklerini, raporlamayı nasıl yapacaklarını vb. uygulamaları öÄŸretiyor ve uygulamaya almalarını saÄŸlıyoruz.
  14. Çalışan Memnuniyet Anketi, MüÅŸteri Memnuniyet Anketi, Bayi Memnuniyet Anketi, Çalışana Yönelik Marka Anketi vb. gerekli anketleri hazırlıyor ve uygulamaya alınmasını saÄŸlıyoruz.
  15. Toplantı Kültürü oluÅŸturuyor, tüm toplantıların verimli geçmesini ve katma deÄŸer yaratmasını saÄŸlıyoruz.
  16. Kurum Kültürü oluÅŸturuyor, çalışan sadakatini ve aidiyetini arttırarak iÅŸ verimliliÄŸini saÄŸlıyoruz.
  17. Raporlama ve Doküman Kayıt sistemini oluÅŸturuyor, her ÅŸeyin kayıt altına alınmasını, takip edilmesini, ölçülmesini ve daha iyi yönetilmesini saÄŸlıyoruz.

ve bunun gibi daha pek çok çalışma ve uygulama yapıyoruz.

Neden AHİ?

Kısmındaki açıklama aşağıdaki şekilde değiştirilmelidir Ahi Consulting olarak şirketinizin tüm süreçlerini analiz ediyoruz. Analiz sonuç raporu oluşturup, tespitler, öneriler ve aksiyon planları ile birlikte yönetime yazılı olarak sunuyoruz. Bu rapor doğrultusunda yönetimle birlikte, proje yol haritasını belirliyoruz. İçeride iyi bir proje ekibi oluşturuyoruz. Proje başkanı, Proje Başkan Yardımcısı ve Proje Asistanı atıyoruz. Her birimle ve birim çalışanları ile tek tek ilgileniyoruz. Bire bir çalışmalar yapıp, süreçlerle ilgili dokümanları (Prosedür, talimat, süreç şemaları, raporlar, tutanaklar, kayıtlar, vb. dokümanlar) birlikte hazırlıyoruz.

500+

  • Başarılı Proje

250+

  • Müşteri

25+

  • Uzman Danışman

20+

  • Yıllık Tecrube